Планування


      ПОГОДЖЕНО:
Заступник директора з НВР
__________________Г.В. Матусевич

«___»_______________2019 року





КАЛЕНДАРНО –ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З

Біології і екології  у 10 - х класах  (1,0 год/тиждень)

НА І СЕМЕСТР 2019-2020 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ


Розглянуто на засіданні МО ___природничо-математичного циклу
Протокол № _1_____ від «___28__»___серпня___________2019 р.
                                                                       Голова МО природничо-математичного циклу:                  Барановська Т.В.
                                                                      

         

         Вчитель  біології

Барановська Т.В.
                                                                                               2019 рік



  



Календарно тематичне планування з біології та екології у 2019/2020 навчальному році для 10 класу складено за «Програма з біології і екології для 10-11 класів закладів загальної середньої середньої освіти: рівень стандарту, затверджена наказом  Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407;    Відповідно додатку до листа Міністерства освіти і науки     України
від  01. 07. 2019 р. № 1/11-5966  Програми розміщені на офіційному веб-сайті МОН України.



Підручники:     О.А.Андерсон, М.А.Вихренко, А.О.Чернінський Біологія  10кл.Київ «Школяр» 2018р________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
О.А. Андерсон. М.А.Вихренко Робочий зошит з біології 10кл. Київ,Школяр.2018р.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




    БІОЛОГІЯ І ЕКОЛОГІЯ І семестр
10 КЛАС. (1,0 год / тиж.)

ЗМІСТ УРОКУ

Мета  уроку

Дата

10А

10

Б,В

10

Г,Д

 

ВСТУП

1
Інструктаж з ТБ. Міждисциплінарні зв’язки біології та екології. Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок. Фундаментальні  властивості живого. Стратегія сталого розвитку природи і суспільства. 
Сформувати  поняття про біологію  як систему наук про життя та зв’язки біології та екології. Ознайомлення з рівнями організації живої природи, фундаментальними  властивості живого та 
стратегією сталого розвитку природи і суспільства. 

04.
09
02.
09
03.
09

Тема 1. Біорізноманіття
2
Систематика – наука про різноманітність організмів. Принципи наукової класифікації організмів. 
Ознайомлення з принципами наукової класифікації організмів. 
11.
09
09
09
10.
09

3
Діагностична контрольна робота Сучасні критерії виду.
Перевірка рівня знань учнів за попередній  курс біології. Ознайомлення з сучасними критеріями виду.
18.
09
16.
09
17.
09

4
Аналіз контрольної роботи. Віруси, віроїди, пріони. Особливості їхньої організації та функціонування. Роль вірусів в еволюції організмів. Використання вірусів у біологічних методах боротьби зі шкідливими видами.
Ознайомлення з особливостями організації та функціонування вірусів, віроїдів, пріонів, зі значенням вірусів в еволюції організмів, та їх використанням в біологічних методах боротьби зі шкідливими видами.
25.
09
23.
09
24.
09

5
Прокаріотичні організми: археї та бактерії. Особливості їхньої організації та функціонування.

 Ознайомлення з характеристиками архей та бактерій, особливостями їхньої організації та функціонування.

02.
10
30.
09
01.
10

6
Сучасні погляди на систему еукаріотичних організмів. 
Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції.

Сформувати розуміння важливості систематики для сучасних біологічних досліджень,  усвідомлення біорізноманіття нашої планети як наслідку еволюції.
09.
10
08.
10

7
Лабораторна робота
1. Визначення таксономічного положення виду в системі органічного світу (вид на вибір учителя). Навчальний проект
1. Складання характеристики виду за видовими критеріями.
Сформувати вміння визначати таксономічне положення виду в системі органічного світу, складати характеристику виду за видовими критеріями.

16.
10
07.
10
15.
10

8
Тематична контрольна робота  за темою    «Біорізноманіття» 

Перевірка рівня засвоєння теми «Біорізноманіття» при виконанні контрольної роботи
23.
10
21.
10
22.
10

Тема 2.  Обмін речовин і перетворення енергії
9
Аналіз контрольної роботи. Білки, нуклеїнові кислоти Вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі.
Ознайомлення з будовою та біологічним значенням білків і нуклеїнових кислот,  вуглеводів і ліпідів.
06.
11
04.
11
05.
11

10
 Обмін речовин та енергії – основа функціонування біологічних систем. Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів.

Вивчення особливостей обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів.

13.
11
11.
11
12.
11

11
Енергетичне забезпечення процесів метаболізму. Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів. Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією.  Структури клітин, які забезпечують процеси метаболізму.
Роль ферментів у забезпеченні процесів метаболізму клітини та цілісного організму.
Вивчення особливостей енергетичного забезпечення процесів метаболізму в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів. Ознайомлення з функціонуванням ферментів для забезпеченнія процесів метаболізму клітин

18.
11
19.
11

12
Вітаміни, їх роль в обміні речовин.
Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин.
Розширення знань про вітаміни,  вплив їх концентрацій на здоров’я людини.
20.
11
25.
11
26.
11

13
 Значення якості питної води для збереження здоров’я людини. Раціональне харчування – основа нормального обміну речовин. Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин, їх знешкодження в організмі людини. Нейрогуморальна регуляція процесів метаболізму. 
Розширити знання про значення  води, важливість якості питної води для збереження здоров’я людини,. раціонального харчування для збереження здоров’я людини, з особливостями знешкодження токсичних сполук в організмі людини;
Нейрогуморальною регуляцією метаболізму в організмі людини;

27.
11
02.
12
03.
12

14
Практична робота
1. Складання схем обміну вуглеводів, ліпідів та білків в організмі людини.

-         Формувати навички складання схем обміну вуглеводів, ліпідів та білків в організмі людини, їхній взаємозв’язок;

04.
12
09.
12
10.
12

15
Тематична контрольна робота  за темою    «Обмін речовин і перетворення енергії»
Перевірка рівня засвоєння теми «Обмін речовин і перетворення енергії» при виконанні контрольної роботи .
11.
12
16.
12
17.
12

16
Аналіз контрольної роботи. . Представлення проектів учнів «Характеристики виду за видовими критеріями», їх оцінка.
Систематизація знань з вивчених тем. Обговорення та  оцінка представлених  учнями  проектів.
18.
12
23.
12
24.
12


Немає коментарів:

Дописати коментар